Pelleelle Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Skrivet 3 Januari 2005 Hur besegrar man bossen i is världen?
Pelleelle Skrivet 4 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 4 Januari 2005 Ok, jag har redan klarat honom. Nytt problem. Hur klarar man den första banan i lava världen? Jag vill gärna ha en guide genom hela den banan. ;)
Kuzune Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Skrivet 4 Januari 2005 Hmm... det var nåt år sen jag spelade det så jag kommer inte ihåg så bra... Men det är bara att försöka tills du klarar det.
Pelleelle Skrivet 4 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 4 Januari 2005 Jag har kommit till det stället där man ska dra ner tre spakar för att komma vidare, men jag når inte den vänstra spaken. Hur ska jag kunna nå den med mina bomber? :(
Pelleelle Skrivet 5 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 5 Januari 2005 (redigerat) Jag har nu klarat hela lava världen, jag kom på att sirius hade sagt något om "tre distanser" så jag kollade på banan och sen klarade jag banan. Men bossen var ganska svår, för target time var nämligen på 5 minuter. Så nu har jag ett nytt problem, hur klarar man den första banan på black foretress? Bilarna bara kör över mig hela tiden. :( Redigerat 5 Januari 2005 av Elias50
Kuzune Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Skrivet 5 Januari 2005 Den banan är svår men det är bara att lära sig när bilarna kommer och sånt så klarar man den.
Pelleelle Skrivet 6 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 6 Januari 2005 (redigerat) Jag förstår dig _Master_Sword_, för jag har nu tagit mig förbi bilarna men så dök sirius upp och så att motståndarna blir svårare att få kål på. (jag menar att dom försöker döda mig mycket hådare) Men hur ska jag kunna förstöra deras maskiner? Jag måste undvika alla deras attacker men jag måste ju bomba dom och om jag står still så blir jag bara sjuten. Hur ska jag få kål på dom? (på bana ett) En liten framtids fråga, hur vinnar jag på bana två? :( "hihi" Jag har redan klarat banan, jag stog på ett bra avstånd så att dom inte kunde nå mig,och så använde jag bomb kick. :rolleyes: Redigerat 6 Januari 2005 av Elias50
Pelleelle Skrivet 6 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 6 Januari 2005 (redigerat) Bana två Bara jag kan ta mig till nästa bana så kan jag klara hela spelet ed händerna bakom ryggen. Men jag blir så j*vla förbannad på den där maskinen, när jag ska attakera så undviker den bara och så bara spränger den mig med sina målsökande misiler. :bah: :bah: Redigerat 6 Januari 2005 av ruby king
Kuzune Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Skrivet 6 Januari 2005 Jag brukar sparka bomber på den. Det är det bästa sättet tycker jag.
Pelleelle Skrivet 6 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 6 Januari 2005 (redigerat) Jag blåser upp mina bomber och kastar dom. Men jag ska prova din teknik _Master_Sword_. Redigerat 6 Januari 2005 av ruby king
Rekommendera inlägg