Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag har kommit till det stället där man ska dra ner tre spakar för att komma vidare, men jag når inte den vänstra spaken. Hur ska jag kunna nå den med mina bomber? :(

Skrivet (redigerat)

Jag har nu klarat hela lava världen, jag kom på att sirius hade sagt något om "tre distanser" så jag kollade på banan och sen klarade jag banan. Men bossen var ganska svår, för target time var nämligen på 5 minuter.

Så nu har jag ett nytt problem, hur klarar man den första banan på black foretress? Bilarna bara kör över mig hela tiden. :(

Redigerat av Elias50
Skrivet (redigerat)

Jag förstår dig _Master_Sword_, för jag har nu tagit mig förbi bilarna men så dök sirius upp och så att motståndarna blir svårare att få kål på. (jag menar att dom försöker döda mig mycket hådare) Men hur ska jag kunna förstöra deras maskiner? Jag måste undvika alla deras attacker men jag måste ju bomba dom och om jag står still så blir jag bara sjuten. Hur ska jag få kål på dom? (på bana ett) En liten framtids fråga, hur vinnar jag på bana två? :(

"hihi" Jag har redan klarat banan, jag stog på ett bra avstånd så att dom inte kunde nå mig,och så använde jag bomb kick. :rolleyes:

Redigerat av Elias50
Skrivet (redigerat)

Bana två

Bara jag kan ta mig till nästa bana så kan jag klara hela spelet ed händerna bakom ryggen.

Men jag blir så j*vla förbannad på den där maskinen, när jag ska attakera så undviker den bara och så bara spränger den mig med sina målsökande misiler. :bah: :bah:

Redigerat av ruby king
  • Skapa ny...