0013 Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 jo jag har startat ett nytt spel och ar glömt bort vad man ska göra när man fått dräkten.. Så hur gör man? 1:an alltså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 förklara dig bättre..... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Vart är du i spelet??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 menar du efter man fått varia suit? då ska du till magmoor caverns hissen är dit är inte svår att hitta.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 ja men vad ska jag göra där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 kommer inte ihåg fö de va länge sen ja spela 1:an men om ja va du skulle ja utforska de ställe du inte kunde gå förut i magmoor cavern.. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 men jag har ju gått runt där det enda jag ghitta var misile expand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 hmm..... Fattar nada.... Harru kollat på gamefaqs.? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 orka Engelska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 fattar inte hur du lyckades förut ifall du inte kommer nån vart nu. utforska magmoor caverns Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 kolla noga alla ställe......ibland fastnade ja oxo som du på såna ställe men sen undersökte ja noga varje ställe o fann en utgång :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 jag hitta bara en hiss och en missile expand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg