gta:san2 Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 hjälp jag kan inte spela haflife 2 lngre för jag råka ta bort steam och nu vet jag inte hur man får till baks steam :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Installera bara om Half Life 2 så ska du få med Steam... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Bara att söka på steam download på google och ladda ner det igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gta:san2 Skrivet 5 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Installera bara om Half Life 2 så ska du få med Steam... instalera om men det tar jätte lång tid :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst x0t Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 (redigerat) meeeh och? Redigerat 6 Januari 2005 av x0t Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Tror att instalera om det är den enda lösningen. Eller att ladda ner steam. Tror sidan va www.steampowerd.com eller något. x0t, Half-life 2 är så stort så att det är på en dvd skiva <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 hjälp jag kan inte spela haflife 2 lngre för jag råka ta bort steam och nu vet jag inte hur man får till baks steam :cry: ere så svårt me att intsallera om? fö f*n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeon Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 (gta:san2 @ 06/01-2005 00:13:46) Installera bara om Half Life 2 så ska du få med Steam... instalera om men det tar jätte lång tid :zzz: ja men det blir ju så när du råkade ta bort steam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.