stewie Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Skrivet 3 Januari 2005 min kompis har spelet pokemon ruby och har fått minst 3-4 ägg, jag har spelet sapphire och har bara fått ett ägg (det var wynaut i det). jag har klarat pokemon-ligan 3 gånger och har kommit till batle tower, min kompis har just klarat pokemon-ligan. frågan: Varför har inte jag fått/hittat fler ägg?!? var finns dom?!?
Dezen Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Skrivet 3 Januari 2005 Dagis såklart lägg in två pokémonar där. :student:
Joko Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Skrivet 3 Januari 2005 om du lägger en tjej och en kille av samma pokemon så får du ett ägg när båda går upp en level
oLiWeR Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Skrivet 3 Januari 2005 Fånga två likadana pokemon , fast det måste vara en hona och en hane. Lämna in dom på dagis, gå runt lite och sen kanske dom får ett ägg . :student:
stewie Skrivet 3 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 3 Januari 2005 coolt! kan man få ett pichu-ägg om man lämnar in 2 pikachu ( en kille och en tjej)??? och ett azurill-ägg om man lämnar in 2 marill?
Pelleelle Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Skrivet 3 Januari 2005 (redigerat) om du lägger en tjej och en kille av samma pokemon så får du ett ägg när båda går upp en levelHmm... om man bara sparar och stänger av och väntar så händer inget med leveln, man måste gå runt och så. När jag har lämnat in ett par som ska få egg så har jag oftast en av mina många pokemon inför träning, och det är ett bra val om man tränar i sky pillar. Då går dom snabbt upp i level eftersom jag måste röra mig för att kunna hitta några pokemon. Det är ett tips på att både få egg och få dina pokemon på dagiset på högre level mycket snabbare. amy: nja, det är så att marill honan måste hålla i sea insense för att få en Azuil, ammars blir det bara en Marill Redigerat 3 Januari 2005 av Elias50
Joko Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Skrivet 3 Januari 2005 ja de kan man och om man lämnar in två jigglypuff så får man igglybuff
Pelleelle Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Skrivet 3 Januari 2005 Japp, det stämmer. Men det går inte att få legendariska pokemon ur egg tyvär. :( Om man vill få en pokemon som inte har nån kön och det inte är en legendarisk, så måste man breeda den med en Ditto.
Dezen Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Skrivet 3 Januari 2005 Eller så lägger man in en pokemon och en ditto så blir det ett ägg.
oLiWeR Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Skrivet 3 Januari 2005 Det var på så sätt som jag fick Chickorita och Totodile !!!!!
stewie Skrivet 3 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 3 Januari 2005 (redigerat) hur fångar man ditto?? hur fångar man jigglipuff?? hur får man sea insense?? på sapphire asså Redigerat 3 Januari 2005 av amy
Joko Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Skrivet 3 Januari 2005 ditto får du i fr/lg jigglypuff får du i routh 115-116 sea insense får du i mt peak
Rekommendera inlägg