suna Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 Skriv varför ni tycker filmerna ni valt är bra! annars blir det bara en tråd med namn på filmer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 Skriv varför ni tycker filmerna ni valt är bra! annars blir det bara en tråd med namn på filmer... Men jag har ju gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 28 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 Skriv varför ni tycker filmerna ni valt är bra! annars blir det bara en tråd med namn på filmer... Men jag har ju gjort det. Ja men han kanske mena dom andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 1. Signs. Varför: Spännande, cool, bra handling, skulle säkert kunna bli verklighet, hela filmen e grym på ngt sätt. 2. Matrix, Matrix Reloaded, Matrix Revolutions. Varför: Grymt bra effekter!, älskar Neo's super krafter, bra handling, as bra filmer helt enkelt. 3. Terminator 2, Terminator 3. Varför: Bra effekter, coola fighter, bra handling, roliga skämt, grymma filmer helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 Jag har ingen förklaring varför jag gillar filmerna, de är bara helt enkelt bra! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 1.The Rock. Varför? För att Sean Connery är me och att den e fet cool! 2.Sagan om Ringen filmerna. Varför? För att det är bra effekter och bra handling! 3.Kill Bill Vol I. Varför? För att den är såå manga inspirerad och cool, kan inte vänta till vol II! Däremot Shanghai Knights e botten..... Terminator 3 och Matrix 3 har fått dålig kritik så jag tror att 3 är ett oturstal i film världen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Sagan om ringen Filmerna varför: för att jag gillar orcer och mycket krig och Aragon är coool Matrix Filmerna Varför:För den har bra effeckter och jag gillar Slowmotion fight så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.