Dark Link Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Skrivet 3 Januari 2005 På vissa ställen finns det brunnar och om man betalar 20 scarabs får man en cheat token. Kan någon berätta om alla eller några brunnar dom känner till?
Tikal Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Skrivet 3 Januari 2005 det finns en i moon mountain pass, en i cape claw, en i snowhorn wasts, en i ocean force point tempels, en i light foot village och en i ice mountain... har jag missat nån?
Dark Link Skrivet 3 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 3 Januari 2005 Jag menade en exakt förklaring VAR! <_<
Tikal Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Skrivet 3 Januari 2005 okej.... i cape claw ska man hitta en sprika i en väg och skjuta sönder den med scharp claw canon. i moon mountain pass ska man klättra upp på en avsatts nära krazoa shrinen. i light foot village ska man hitta en av light footarnas 3 barn... då ger han/hon dej en belöning så du kan använda en rocket boost. i ocean force point tempels ska man använda portal device på en portal som kommer efter de där el fältet på ice mountain finns den bakom en väg man kan spränga bort med bomb seeds i snowhorn wasts finns det en flod typ. följ floden till sitt slut och då hittar du brunnen. och de finns så klart en i shop keeperns håla... var d bätre?
Dark Link Skrivet 4 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 4 Januari 2005 Ja, förutom att jag hittat alla utom den i Cape Claw... :lol: Jag vet att man ska sjuta men var?
Dark Link Skrivet 4 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 4 Januari 2005 Redan hittat den :P Finns det nån som gör att man förstår dinosariespråket och isåfall var?
Tikal Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Skrivet 4 Januari 2005 vadå förstå dinosariernas språk? de står jö på engelska nere på skärmen....
LaAD Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Skrivet 5 Januari 2005 För mig kommer ingen fuskmeny fram. :angry:
Tikal Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Skrivet 5 Januari 2005 man får bara upp sound test och credits och andra värdelösa grejor.....
Rekommendera inlägg