💬
Logga in
Fuska.se

Diablo II

604 svar · startad

Förlåt för dubbelt inlägg.

Det värkar som om jag inte kan köra single player längre för när jag går in på min gubbe så kommer jag direkt till min battle.net gubbe. Och det vet jag för att alla mina kartor jag upptäckte på min battle.net profil är där istället, och på mina skills så står det om nån bonus som man får till olika skills från andra skills.

Finns det nåt sätt att få tillbaks min gamla profil? svara snabbt tack för jag håller på att bryta ihop av panik.

tyvärr finns det inte det men kör du open lr closed???? kör du closed kan du få saker av mig har 5 accas att ha saker på men har nädå ont om plats

jag vet inte om jag kör open ir closed var ser man det? man kan ju starta nya spel men kan man vara som i lag då? och så skulle jag behöva ett nytt bra vapen och armor. och den där patch grejen har jag ladda ner

när man kör batllenet då är det samma gubbe från singleplayer för mig är det inte så

det beror ju på om du kör på open eller closed...

4 May 2004

Jag har sätt Diablo 2 en gång! :)

isåfall kör jag på open.

jag har ett game som heter ddd och om nån vill komma in på det går dom bara in på det då?

ja samus det är det och skillnad mellan open och glosed är att på open ser man bara en gubbe med kåpa på sig på closed ser man vapen och massa annat för att köra open så tar man other multiplayer istället för battle.net direkt

5 May 2004

ok, men fis mitt game ddd där på listan och om jag vill gå in på det går jag bara in på det då

6 May 2004

ja alla games som är i listan kan du gå in på men börja köra closed om du inte gillar folk som fuskar

7 May 2004

men är man i lag om man är på samma game?

man kan vara i samma lag lr mot varan i lag om man vill tryck på P när du är i ett game så kommer party rutan fram

9 May 2004

ok, jag har inte expansion men kan jag köra med nån som har expansion?PICTURE

Vad ska man satsa på med en druid på lvl 6-12?

Senast ändrad:

10 May 2004

hehe om du har en druid har du expansion det är en bild av en ful gubbe på framsidan av fodralet och så står det lors of destrucktion under druid och assassin finns bara på expansion... skillen beror på om du skapar saker kör med natur saker lr förvandlar dig

ok.

Mitt game ddd finns inte på listan av spel i på battle.net. sen så kan jag inte gå in på andras game, det står bara faild to connect to game eller nåt sånt.

hur kommer det sig

Senast ändrad:

11 May 2004

om du skapar ett game och går ut försvinner det efter 1 minut dom är aldrig kvar hela tiden och det är bara att prova sig fram med alla games du kan joina en del ska gå

12 May 2004

Men jag skapade ett game och så gick jag ut ur det och försökt gå in på det igen men det gick inte. sen så har jag testat med alla game som står på listan och inget funkar, det står antigen faild to connect game eller att det inte går för en expamnsion gubbe hade gjort den.

då får du väl testa igen på dom som det stog "Failed to connect"

ja prova igen och skaffa expansion det är lite lättare då

På vamliga diablo 2 så har jag problem att hitta den sista biten i act 2 där man ska få ihop staven, jag har bara toppen kvar, jag hittar inte de5tdär templet någon stans, hjälp snalla :(

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in