Gäst Samus aran Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 Förlåt för dubbelt inlägg. men det fixade sig, jagf behövde bara gå in på battle.net och sen in på min gubbe igen. Vad heter ni PÅ battle.net? jag heter Rauron om ni undrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 jag heter k.p.h1321 men jag kör INTE open kör bara closed det är bara non-ladder gubbar mitt andra acca är SmS1321 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 mitt acc e counter-strike2. kör bara på closed (både non-ladder och ladder) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 ok, men var får man såna där bra items som har up till 12345 i def? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 du menar vit armor kör inte open det är bara fusk där kör closed istället då får du bättre saker som inte är fuskade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 men då måste jag ju starta en ny gubbe eller hu`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 jo, tycker jag iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 ja det måste du men det är ju inte svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AHMEDE Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 hej, jag undrar en sak, när jag ska till monstery barrack och hemta en hammare, vet inte faktist, ska man gå till the Jail 1 och 2 sen fortsätta, eller inte, ps: e en nerecomanser lvl 26 i act 1 ( uninstall sen install, då gic min act 1 till 4 bort) sen hade mina skills fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Vad är det ni menar med open och closed gubbe? Har tänkt att köpa spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 NU är det kritiskt... när jag ska gå in på min single player så kan jag inte komma in på min användare. Det ända som händer är att man får så den där gubben i kåpa stå framför dörren som ska öppnas för att man ska komma in i spelet. Men dörren öppnas inte :( :( varför är det så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 det blir så ibland men varför kör du open??? skillnaden mellan open och closed är det att på open är det gubben på single player som man använder på internet men inte på closed och på closed får man inte fuska men det får man på open detta har blizzard sagt själva Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.