AHMEDE Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 MEN HUR GÅR JAG TILL MONSTERY BARRACK I ACT 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AHMEDE Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 svara på min fråga sen svara på denna: Hur använder man den j*vla trailer, finns det nogonstans man kan ladda ner en map till sin gubbe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 för det första inte mer än 1 inlägg gör du 2 räknas det som spam och man kan bli anmäld och för att komma till barracs går du till outer cloister som är efter tamoe highland sen efter outer cloister kommer du till barracs det är innan jail om du inte har märkt det och man kan inte ladda ner nån map till gubarna och den där trailern du snackar om vet jag inte ens vad det är du snackar om!!!!!! hoppas du är nöjd och spamma inte mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 (redigerat) OHHHHH, hårda ord... Anmäld Finns det nåt sätt att jag kan gå in på min gubbe igen?????? Hur länge brukar ett sånt här problem vara? det har varit så i en hel dag nu :huh: Finns det nåt ställe där man kan hitta en bra hjälm med runt 200 i def utan att vara på Battle.net? Redigerat 30 Maj 2004 av Samus aran Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 vem blev anmäld ahmede??? hmm du kan prova med att ta single player och kolla om det funkar men om du har använt nån editor kan det vara felet men du kan också ta en annan gubbe och prova med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AHMEDE Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Okej okej, JAg lägger ett svar nu, och jag vill ha ett svar på denna, snälla: Hur får jag en mission i act 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 en quest menar du? prata med folk i staden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AHMEDE Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 jo, men alla i stan ger ingen skit quest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
seppo Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 om du har en necro i lvl 28 tror inte ens jag skulle klar mig :unsure: . Om du fixar ca 35 så klarar du det B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AHMEDE Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Hur ska jag bli det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
seppo Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 LoL jag kör inte på bettel.net. och jag har en palla med bloodletter och skit saker och jag klara mephiso så himla lätt i nm... har pallan i lvl 37.(LololololoL!) :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 vadå med lvl 25 klara man lätt mephisto i normal och i act 3 är det bara att gå omkring utanför staden gå in i spidercavern om du hittar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.