Kanji Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Möter man Mephisto??? Hehe... Jag måste börja spela mitt spel, även om jag råkade deleta min bästa gubbe...(Paladin) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AHMEDE Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 okej, men de verkar som min nereco inte e så bra på act 3, mina skeletons o golems dör alltid, och jag vill fråga: JAg hade flera bra gubbar, men dom försvann när jag uninstallera sen installera, bara min nereco var kvar, jag undrar värför, sen min nereco fick börja om hela vägen från act 1 till 4, jag har varit i act 4 men jag har blivit svagare nu tror jag, jag fick göra om mina skills, och allt som gjort, o alla mina gubbar försvann utan nereco, Värför??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AHMEDE Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 umm sorry att jag inte skrev det hära i min föraa, men jag glömde fråga: Om någon har använt Diablo 2 trailern (den som gör hacks och ger dig lvl o sånt) kan ni förklara hur den används, och om ni vet var man kan hitta map hack till sin gubbes spel (kartaN så man vet var det ligger), kan ni skriva det hära då plz. (trailern laddar man ner från fusk-Diabblo II- det första av hela fusk sidan). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 jag ger bara ett tips till allt bli medlem i www.ladderhall.com där får du hjälp med allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
[PC]Boot Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Assasin - lvl 60 Spelat hela morgonen Sorceres - lvl 50 Amazon - lvl 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 ehh jaha men ingen har frågat om vad du har för gubbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swe_DeMoN Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 (redigerat) jag har barbar lvl 92, ama lvl 83, sorc lvl 75 och min mf sorc e lvl 83 Redigerat 1 Juni 2004 av Swe_DeMoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AHMEDE Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 lol, alla har typ över lvl 80 gubbar, och jag har 26 och e i act 3, hur många act finns det entligen för man ska lvla upp så dära??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AHMEDE Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 om man köpen expainsion pack till diablo 2 (lord of destruction), kan man köra om från början i den, eller fortsätter man från act5 till act jag vet inte vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Vad är en editor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 ett fusk program Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Hur gör man så att singelplayer-gubben överförs till multiplayer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.