Hoppa till innehåll

Diablo II


Gäst Samus aran

Rekommendera inlägg

Gäst Samus aran

du måste gå en bra lång väg för att koma till Tal Rasha, först måste du komma in i palatset. sen så får du toppen av staven i claw viper telpel i öknen och sen så får du staven i maggot lair.

 

 

jag ska få Expansion imorgon (13:e Maj) och så ska kjag installera battle.net direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 604
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

du måste gå en bra lång väg för att koma till Tal Rasha, först måste du komma in i palatset. sen så får du toppen av staven i claw viper telpel i öknen och sen så får du staven i maggot lair.

 

 

jag ska få Expansion imorgon (13:e Maj) och så ska kjag installera battle.net direkt.

okey, men ajg fattar inte såp bra, finns det någon karta till diablo?

eller kan du ge en vägbeskrivning till mig på [email protected]

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Samus aran

Gå och leta bara.

 

Jag har fått expansion nu och tänker installera det men då står det att jag måste installera DII inan och det har jag gjort och då säger dom att jag ska gå till Tech support men där står det inget om hur jag installrar det.

Och på menyn i början står det inget om det heller. Kan nån svara så snabbt som möjligt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Samus aran

Japp det funka.

Aså, dom där gubbarna man hyr kan ju gå upp i lvl men min gör aldrig det och jag har inte ens sätt att dens expirienc har rört sig?

Och kan man få skills och den där andra saken som man får när man går up i lvl på nåt annat sätt? min kompis fick nämligen det och då undrar jag om det går eller om det bara är fusk?

hur får man in sitt namn i Magiska saker?

Och den där koden Player 8 hur skriver man den? skriver man den player 8 med eller uttan mellanrum eller är det PLAYERS 8? svara snabbt för jag behöver den.

Redigerat av Samus aran
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

players 8 behöver du inte bry dig om för det funkar inte på internet och det finns 2 quests som man får skill på det är i act 1 och 4 båda är första questsen stat points är act 3 quest 4 för att skriva in namn så är det act 5 quest 4 i act 5 kan du få mer res också gör bara quest 3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Samus aran

ok .en jag kör inte på internet, och sen så hade min kompis en Grizzlybjörn med 1500 i liv och han har bara satsat 2 på den, varför är det så? och sen kan man ju få sån här bonus grej till sina skills men kan man bara få det på intenet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Samus aran

Nu, är det kris.

Om man har varit ine på internet ganska länge händer det nåt specielt då?

Jag kan liksom inte hitta Gidbin i Flayer jungle men det uppdraget kan jag klara mig uten men sen så kan jag inte hitta flayer dungeon och den måsta jag ju hitta för jag måste ju få Khalim's brain eller om det är heart för att kunna komma vidare.

Varför är det så?

Sista frågan, kan man lösa uppdrag på internet?

 

 

Nu det viktigaste

Jag fick en sk*t bra Charm av en kille som Hette korvgrillgubben eller nåt spånt på battle.net.

Kan den ha nåt att göra med att jag inte hittar flayer dungeon och gidbin?

Redigerat av Samus aran
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...