AHMEDE Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 wee har fixat Diablo II expansion, ge mig era msn om ni vill köra me mig på other multiplayer / jag undrar värför min battle.net funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AHMEDE Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (redigerat) Ohhh, jag dog på dom "minibossarna" och jag hade öppnat 3 st sales, plz kan ngn hjälpa mig. ps: nereco på lvl 27 (i other multiplayer) adda mig i msn [email protected] Redigerat 8 Juni 2004 av AHMEDE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AHMEDE Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 2 dgr o inge svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 nja, det är litte svårt med en gubbe i lvl 27 om du ska döda diablo... träna så du kommer up till lvl 30-32 och döda honom sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 ja mne annars kan jag hjälpa dig även fast jag inte kör open så kan jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AHMEDE Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 du sus1321 ´, i ladderhall står det: Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information. när jag vill registrera mig!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 så där var det för mig oxå. kolla på www.blizzard.com under support Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 hehe samus ska jag hjälpa dig bli medlem där lr??? hjälpte ahmede för ett tag sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 vad är det för fördelar med det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 då kan du ladda ner mods och hero editor och även få hjälp med att göra andra mods Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 när vi ändå talar om mods, nån som har funmod till 1.10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 hmm nej har haft det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.