DanniQ Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 CS är ett j*vla sk*t spel... vad är det roliga med att gå runt och skjuta varandra... Undrar jag också.Är det roligt att döda varan eller något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 jaja... s*it it... ställer sama fråga... är det nån som vet hur man kopierar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 jag vet hur man kopierar det funkar inte till closed battle.net bara till single och open men dom kan ha ändrat så skaffa editors den editor som är bäst till nya är shadowmaster men är kneppig att hitta till 1.10 men jag kör mest closed men ibland open och jag använder hero editor v0.85 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sockervove Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 vad liger racha tomb???ska man ditt nee man har hitat stanev o cuben o medaljongen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Asså Diablo 2 suger stort!!!!! Det gör alla Diablo spelen!!! Prova counter strik det äger som f*n!!!!!!!!!!!! Om det nu är så viktigt för dig att säga det så fråga diablo tilvärkarna om man får använda AK47:a istället för yxor ( som jag själv tycker är ett mycket lämpligt vapen ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 vad liger racha tomb???ska man ditt nee man har hitat stanev o cuben o medaljongen har du gått in i templet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 tal rachas tomb ligger i canyon of magic i act2 du måste ha dödat summoner för att komma dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 tal rachas tomb ligger i canyon of magic i act2 du måste ha dödat summoner för att komma dit och för att komma till summoner så måste du ta dig igenom templet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 man behöver inte gå igenom nått tempel för komma dit du menar arcane sanctuary Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Jag har aldrig varvat Diablo 2 jag har bara kommit till 3:e världen den Regnskogs världen. Vet nån ifall Diablo 1 eller Diablo 2 funkar till Linux ( ett annat operativsystem )? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Jag har aldrig varvat Diablo 2 jag har bara kommit till 3:e världen den Regnskogs världen. Vet nån ifall Diablo 1 eller Diablo 2 funkar till Linux ( ett annat operativsystem )? Det kanske finns en linux version, men windows versionen funkar nog inte till linux. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 man behöver inte gå igenom nått tempel för komma dit du menar arcane sanctuary ehh.. jo?man måste gå igenom harem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.