Gäst FLAsH-Trooper Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Jag ska köpa ett PS2 spel ganska snart men jag vet inte villket. Jag har funderat på NFSU2, DRIV3R eller Burnout 3, men jag kan inte bestämma mig. Så vilket spel ska jag köpa, svara gärna. MVH//FLAsH-Trooper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 GTA SA, WWF Smack down: Just bring it. Dom två spelen är bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChillenKid Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Driv3r har jag aldrig kört men Burnout 3 är grymt bra ! Ett tips ! Ifall du ska köpa GTA:SA (som lakris sa) så var beredd på att du kommer tröttna på det snabbt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 NFSU2 tipsar jag om :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 (redigerat) Av dom 3, Ok ja fattar. Driv3er Redigerat 4 Januari 2005 av lakris Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Vänta nån månad och köp MGS3: Snake Eater Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst FLAsH-Trooper Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 (redigerat) Vänta lite nu, jag har läst lite om Midnight Club 3 och det värkar j*vligt bra asså och det kommer ut typ 15 januari så jag kanske har bestämt mig för det :bah: De kanske va lite dummt och starta denna tråd :blink: Redigerat 5 Januari 2005 av FLAsH-Trooper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bebbe54 Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Jag tycker att du ska köpa goldeny rogue agent det är ett mega bra spel som det är jätte bra grafik på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst FLAsH-Trooper Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Jag tycker att du ska köpa goldeny rogue agent det är ett mega bra spel som det är jätte bra grafik på Jag har ju redan Agent under Fire o Evereything or Nothing så det räcker nog med dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Jag ska köpa ett PS2 spel ganska snart men jag vet inte villket. Jag har funderat på NFSU2, DRIV3R eller Burnout 3, men jag kan inte bestämma mig. Så vilket spel ska jag köpa, svara gärna. MVH//FLAsH-Trooper Jag tycker att du ska köpa Driv3r. Men köp inte senaste Crash spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Driv3er suger köp NFS:U 2 ska du köpa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 NFSU2- det äger ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg