annalena Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Skrivet 3 Januari 2005 (redigerat) Har ett litet problem eller ja rätt stort och irriterande problem med mitt The Sims 2 spel. Jag kan nämligen inte bygga hus, tapetsera om eller överhuvudtaget inte använda någontnig under bygga om knappen. Att köpa möbler och så funkar precis som vanligt, men det går bara inte att bygga hus eller så.. Börjar bli ganska irriterad... Nån som vet vad det kan vara för fel, eller är det jag som inte fattar. För det funkar väl på samma sätt som i vanliga The sims? Redigerat 3 Januari 2005 av annalena
Quisties Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Skrivet 4 Januari 2005 Om problemet upprepar sig i andra spel så bör du kontakta din datorleverantör. Annars så rekommenderar jag samma sak som Falconeric, ominstallera spelet.
Tobbe_fuskare Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Skrivet 4 Januari 2005 Om du har laddat ner det eller bränt det så är det nog cracken det e fel på....
annalena Skrivet 4 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 4 Januari 2005 Okej, ja spelet är bränt... sådet är kanske cracken det är fel på... Menska prova installera om det först och se... Tack för hjälpen!
mint-mint Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Skrivet 4 Januari 2005 (redigerat) om det ej funkar e det så att du ej kan spela det ir ojjj det är bränt!! klart att det ej funkar då!! hhahaha Redigerat 4 Januari 2005 av mint-mint
Rekommendera inlägg