Hoppa till innehåll

Lärare

Gäst 0012

Rekommendera inlägg

Tycker ni att era lärare är dumma och att dem blir knäckta för varje gång dem säger ett ord till dig när dem är arga.Hela tiden när vår lärare är arga på vissa personer så blir dem helt AEGDA dem har inget och säga för att några pratar i grym taktik så har dem slut med ord :D Våran lärare är helt :meddum:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(nebbig @ 04/01-2005 12:31:32)
(0012 @ 04/01-2005 09:00:59)

ja visst blir man arg på vissa lärare när dom säger en sak till en som man reagerar på direkt.

Men till slut blir dem AEGDA

Har du inget bättre att säga... <_<

NEJ !
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

japp vissa lärare har ju bara problem. när jag gick på dagis så sa en lärare till oss att räcka upp handen om vi ))))INTE(((( hade gjort en teckning då räckte jag upp handen å sa jag ))))har((((( gjort en teckning då fick hon typ damp

Hmm...på dagis kunde det vara sådär, ja... :rolleyes:

Men på fritids en gång på min förra skola hade vi högläsning med våran strängaste lärare. Några killar hade stoppat i händerna i ärmarna på sina tröjor, men se det gick inte för sig. Sluta med det där snusket! skrek läraren. Jag menar...nöff?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst _Otaku_

Förr i tiden var min lärare jätte snäll mot mig !! men sen när hon sa att jag slarvade med matteprovet blev jag as sur på henne!! men hon kan verkligen skrika !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

haha, jag bråka med 0012's lärare engång, hon anklagade mig för en sak att jag förstörde massa, och jag sa emot och emot och emot.. då skrek hon "ÄR DU HELT j*vla DUM I HUVUDET ELLER" och gick iväg .. mwahah.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...