malins Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Hur gör man amuletter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 amuletter?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Du anvämder sagoskaparen (jag har för mig att den heter så), kolla i formelboken efter recept, skaffa ingredienserna, och välj "Lägg i...." tex. "Svarta rosor" "Diamantdamm" och "Pegasusfjäder". Klicka sen "Skapa" (?). Om du följt receptet så kommer du få en ny amulett och vad du använder den till kollar du i formelboken. Ps. Falconeric, det är inte bara The Sims 2 forum, utan The Sims och dess expansioner också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
malins Skrivet 8 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Vad är sagoskaparen? Mitt spel är på engelska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Du anvämder sagoskaparen (jag har för mig att den heter så), kolla i formelboken efter recept, skaffa ingredienserna, och välj "Lägg i...." tex. "Svarta rosor" "Diamantdamm" och "Pegasusfjäder". Klicka sen "Skapa" (?). Om du följt receptet så kommer du få en ny amulett och vad du använder den till kollar du i formelboken. Ps. Falconeric, det är inte bara The Sims 2 forum, utan The Sims och dess expansioner också. jag vet det :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Sagoskaparen är en slags minismedja. Den finns i magidelen av köpläget. Falconeric, det lår uppenbarligen som om du trodde att det hörde till The Sims 2 :P . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 ja det trodde jag malins skrev ju inte ifall det var till 2:an eller ettan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 meh skit....The Sims + andra de andra + Sims 2....vad trodde du!! bara sims o sims 2 .....hahahahaha :lol: :D :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg