Netsire Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Hej ett tips kan man inte få nya skins till fuska.se det skulle vara kul vad tycker ni som ett förslag menar jag kan man det vad tycker du admin?... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0036 Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 bra förslag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Hej ett tips kan man inte få nya skins till fuska.se det skulle vara kul vad tycker ni som ett förslag menar jag kan man det vad tycker du admin?... helt bra förslag!skinen är för grå och IPB skinen är för standard Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Sist vi bad om det så sa admin att han gjort så mycket utökningar att han inte tänker ha fler än två. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 4 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Synd men du skulle vara kul kan man inte fråga igen då... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Skicka ett PM till admin om frågor som bara är till han. Starta inte en ny tråd om det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChillenKid Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Grönt eller gult skulle va gött ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 5 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Njee grömn eller gult för mig blir det för starkt för ögonen eller så blir det vell ljus görn eller ljus gul. Admin vad tycker du om du läser denna tråd nån gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Inga planer på det. Kanske kommer något nytt senare, men inget är planerat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst x0t Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Mörktblått.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 5 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Admin: Okej när kommer man få reda på det (Om det blir nån gång) Kommer det skrivas här då på fuska.se forumet? x0t: jaa varför inte mörkblåt skulle vara kul eller bara svart? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Det är dåligt när skinen är mörka jag är helt van vid IPB skinnet.Men jag tänkte kanske t.ex som lime grön skulle passa bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg