puma12 Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 hur kommer jag in i grottan som är i Lilycove city? de står två gubbar för. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Varifrån har du fått emerald? :o :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 4 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 (redigerat) Japan. man fatta inget av va dom säger Redigerat 4 Januari 2005 av puma12 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 skulle ha köpt ett lexikon också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 4 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 men lite svårt å över sätta alla bokstäver. Är de nån som kan hjälpa mej??!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 skriv i pokemon forumet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 4 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 men å..... kan inte ni flytta den då? jag vet inte hur man gör Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Tyvärr typ ingen har Emerald förutom du då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 men å..... kan inte ni flytta den då? jag vet inte hur man gör det är bara moderatorer som kan flyya ämnen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 4 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 (redigerat) men åå!! Är de nån som kan hjälpa mej!!! :angry: Redigerat 4 Januari 2005 av puma12 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 man gör vell lika som i ruby och saphire men du ska till slateport i ruby och sapphire och där ska du hitta två rocket som blir interjuvade tror jag att det var Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Ja åk till slateport... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg