ronny Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 kan man bara göra fusk när man har klarat ut det :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
matte_xx Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Ja man måste klara domedags klyftan sen kan du göra fusk :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 en del fusk behöver man inte ha klarat domedags klyftan för att kunna skriva in.jag var hos min kompis igår vi klarade domedags klyftan vi kunde skriva in fusk innan vi klarade den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gta vice-man Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 det är rätt så tråkigt att fuska på sagan om konungens återkomst det är roligare att köra utan då blir det svårare oxå :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
matte_xx Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Ja det håller jag med om :) :) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg