Gäst WaterDemon Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Hej! ska jag köpa kingdom hearts? Eller tipsa mejj gärna om något annat spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Ja köp det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Om du ska köpa Kingdom hearts så måste du veta att det är 100 % svårt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst WaterDemon Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Okej.. på vilket sätt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 det ska va svårt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst FLAsH-Trooper Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Jaa, Kingdom Hearts är svårt men det är as bra. Köp det!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pro-Jounin Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 (redigerat) Köp det det är hur kul som hellst!! jag e inne på min 5 gng nu ... hehe :P om du gillar final fantasy så kommer du att gilla det extra mykt för att man får träffa några gamla veteraner i spelet. Redigerat 17 April 2005 av Pro-Jounin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
One_Life Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Jag har spelat Kingdom hearts hos en kompis och jag tyckte det var ur KUL!! Men en sak ska du veta i en mörk stad får man träffa kalle och långben och bossen som man möter då ÄR JÄTTE SVÅR!!! Jag har lyckats besegra 2 händer av han. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bonden Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 den bossen är inge svår ... sj försöker jag klara den här is titanen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 den bossen är inge svår ... sj försöker jag klara den här is titanen han däremot e skitsvår Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 köp kh 1 innan kh 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Om du ska köpa Kingdom hearts så måste du veta att det är 100 % svårt... jag håller med men köp kingdom hearts ändå det är best :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg