Gäst böna Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 jag fick CD-skivor. vad fick du då?en stor fet smäll? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 f*n, ta å bete dejj som en NORMAL människa, annars kommer du att ångra dejj en da! ja glömde att säja att ja även fick D.N. Angel! bättre manga finns itte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 jag fick följande : xbox konsoll 007 agent under fire ( xbox ) Madden 2003 ( xbox ) sagan om de två tornen ( xbox ) Halo ( xbox ) Midtown Madness 3 ( x box ) linkin park live in texas ( CD + DVD ) Cluedo One peice 4 3 tröjor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 jag fick lite till 250 kr pingis rack pingis bollar bio chek på 80 spen en bok MM FÖR PENGARNA KÖPTE JAG LEGO FOOTBALL MANIA!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSwat Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 jag fick en 70cc cylinder, tigger skott (smällare), skoter handskar mm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quakerfrog Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 Jag fick En CD Brännare 500kr CD SKIVOR ( ATT BRÄNNA ) nån konstig sak Nåt som heter BEYBLADe vad det nu är... MED MErA :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
monkeyisland Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 En ljudannläggning en skiva an The Rasmus, en pannlampa, schack av glas, luffarschack av glas, (råttfällan),boken om Oliwer Twist, en konstig låda, present kort på 200kr på Expert, Pc spel "Spirit Of Speed", Pc spel "SIMcity" det tror jag var allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Jag fick Project Gotham Racing 2, jeans, en dress, tower, nåt kulspel, choklad, Hulk, Shanghai knights, en DVD-spelare, en tidning om hur de gjorde Gollum (Sméagol) i Sagan om Ringen, Walkie-Talkies, en tank och en tröja som är sydd av min syster. + några 10-tal filmer (brända såklart) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Jag fick: ps2 3 ps2 spel en lavalampa skridskor kläder 500 kr! sune och tant tonåring på bok assist av wallgren (bok) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link02 Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Jag fick 1 ett GC 2 Sonic adventure 2 battle till GC 3 Super mario sun shine till GC 4 Red card ett fotbolls spel till GC där man får spela jätte fult 5 En klocka 6 bellman historier (alltså en bok) 7 En bok 8 En dragonball bok 9 En tröja 10 En ryggsäck 11 Chocklad 12 Age of empires gold edition Det fick jag :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 ja fick: en tröja, jättesnyggt drakmotiv! en byxa, samma färg som tröjan. ett halsband, ett hjärta, =P en ny mobil, som ja har velat ha LÄNGE. pengar choklad kommer itte på mer... vilken mobil var det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 ja fick: en tröja, jättesnyggt drakmotiv! en byxa, samma färg som tröjan. ett halsband, ett hjärta, =P en ny mobil, som ja har velat ha LÄNGE. pengar choklad kommer itte på mer... vilken mobil var det? undrar jag med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg