Cryo Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Skrivet 4 Januari 2005 Var finns stripp klubbarna i Gta San andreas? :D
ChillenKid Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Skrivet 5 Januari 2005 Få se ! I utkanten av Las Venturas ! Jag vet inte hur jag ska förklara men... Placena heter ''The Pig Pen'' tror jah !
Cryo Skrivet 5 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 5 Januari 2005 Jag har läst nånstans att det ska finnas i San Fierro och Los Santos också... men tack iaf... Men om det e nån som vet var dem andra finns så skriv det gärna :student:
Cyper Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Skrivet 6 Januari 2005 Finns nån strip klubb i öknen, man kan ge pengar till dom :) fast jag råkade smocka till en, när jag slängde pengarna till hon..
Cryo Skrivet 11 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 11 Januari 2005 exakt var i öknen finns dem???
lakris Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Skrivet 12 Januari 2005 Det finns väll en i San Fierro. Där man gör några uppdrag. Det är en blå ikon.
Cryo Skrivet 2 Februari 2005 Författare Rapport Skrivet 2 Februari 2005 men den klubben i san fierro kan man inte komma in i efter att man dödat Jizzy (ägaren)... var i öknen finns ´dom?
Shark Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Skrivet 3 Februari 2005 Utanför Las Venturas. Om du kör på den norra motorvägen.O när den tar slut så ska du svänga vänster. Det finns även en natt klubb i Los Santos. NÄra huset där man räddade tjejen ur den brinnande huset..Burnning desire.
Rekommendera inlägg