Gäst willeo Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 hej mitt xbox hängde sig två gonger i går farför och sen 3 deje gngen så renjorde jag skiva och sen vungera det varför?? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Skivan var smutsig? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 den stanade typ på samm ställe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 det var väldigt synd:( men nångång o för nån händer det alltid nått sånt...det e lite synd men aja....köp ny ir strunta i allt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 varför skall han strunta i allt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 för att vara osmart vad annars hahahhaha :P du avslöjade mig.....bara skojja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Det kan kanske även vara ett fel i spelet, men när du putsade kanske det rättade till sig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 alltid när jag ska starta mina tre nyaste spel... så kommer det upp att xboxet inte kan känna igen skivan fast skivorna e itne smutsiga ett dugg... har rengjort dem 500 gånger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 men då är det fel på Xboxen...du rengjorde i onödan...köp en ny Xbox ir om den funkar bra igen o tar emot spelen kan du fortsätta ditt vanliga jag igen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 så var det för min kompsi också, mitt topsin funkade inte på hans men perfekt för mig, men alla andra spel funkade för honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 hmm ;) ok för nån gång är det skivorna nån gång Xboxen..... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Var det inte willeo som behövde hjälp :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg