Gäst willeo Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Skrivet 5 Januari 2005 hej mitt xbox hängde sig två gonger i går farför och sen 3 deje gngen så renjorde jag skiva och sen vungera det varför?? ;)
mint-mint Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Skrivet 5 Januari 2005 det var väldigt synd:( men nångång o för nån händer det alltid nått sånt...det e lite synd men aja....köp ny ir strunta i allt!
mint-mint Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Skrivet 5 Januari 2005 för att vara osmart vad annars hahahhaha :P du avslöjade mig.....bara skojja
Simpsons Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Skrivet 6 Januari 2005 Det kan kanske även vara ett fel i spelet, men när du putsade kanske det rättade till sig...
Piickles Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Skrivet 6 Januari 2005 alltid när jag ska starta mina tre nyaste spel... så kommer det upp att xboxet inte kan känna igen skivan fast skivorna e itne smutsiga ett dugg... har rengjort dem 500 gånger
mint-mint Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Skrivet 6 Januari 2005 men då är det fel på Xboxen...du rengjorde i onödan...köp en ny Xbox ir om den funkar bra igen o tar emot spelen kan du fortsätta ditt vanliga jag igen :P
Rallypacker Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Skrivet 6 Januari 2005 så var det för min kompsi också, mitt topsin funkade inte på hans men perfekt för mig, men alla andra spel funkade för honom.
mint-mint Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Skrivet 6 Januari 2005 hmm ;) ok för nån gång är det skivorna nån gång Xboxen..... <_<
Autobahn Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Skrivet 6 Januari 2005 Var det inte willeo som behövde hjälp :huh:
Rekommendera inlägg