minilena Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Svara på dessa saker i NUMMERORDNING! 1:Hur lång tid tar det för fölet att bli häst? 2:Hur lång tid tar det för valpen att bli hund? 3:Kan man få jobb på spelet? 4:Jag har Silver Hammer(Har bättrat på vanliga),men den kan inte slå sönder stora stenar för det.Varför gör den inte det? 5:Jag var med i Juicefestivalen på våren första året,men hur skulle man gjort en juice? Jag skulle vara väldigt tacksam om någon svarade,men gör det numrerat! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Svara på dessa saker i NUMMERORDNING! 1:Hur lång tid tar det för fölet att bli häst? 2:Hur lång tid tar det för valpen att bli hund? 3:Kan man få jobb på spelet? 4:Jag har Silver Hammer(Har bättrat på vanliga),men den kan inte slå sönder stora stenar för det.Varför gör den inte det? 5:Jag var med i Juicefestivalen på våren första året,men hur skulle man gjort en juice? Jag skulle vara väldigt tacksam om någon svarade,men gör det numrerat! 1. 1 år.2. Vet inte, men betydligt snabbare än hästen. 3. Nej. 4. Håller du inne knappen? 5. För att göra juice måste man ha ett kök... Var numereringen så viktig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 Hej! Är Harvest Moon spelen roliga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 Hej! Är Harvest Moon spelen roliga? Visst är de det! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 OK! tack ska typ köpa det men till GC :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg