minilena Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Skrivet 5 Januari 2005 Svara på dessa saker i NUMMERORDNING! 1:Hur lång tid tar det för fölet att bli häst? 2:Hur lång tid tar det för valpen att bli hund? 3:Kan man få jobb på spelet? 4:Jag har Silver Hammer(Har bättrat på vanliga),men den kan inte slå sönder stora stenar för det.Varför gör den inte det? 5:Jag var med i Juicefestivalen på våren första året,men hur skulle man gjort en juice? Jag skulle vara väldigt tacksam om någon svarade,men gör det numrerat!
nebbig Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Skrivet 6 Januari 2005 Svara på dessa saker i NUMMERORDNING! 1:Hur lång tid tar det för fölet att bli häst? 2:Hur lång tid tar det för valpen att bli hund? 3:Kan man få jobb på spelet? 4:Jag har Silver Hammer(Har bättrat på vanliga),men den kan inte slå sönder stora stenar för det.Varför gör den inte det? 5:Jag var med i Juicefestivalen på våren första året,men hur skulle man gjort en juice? Jag skulle vara väldigt tacksam om någon svarade,men gör det numrerat! 1. 1 år.2. Vet inte, men betydligt snabbare än hästen. 3. Nej. 4. Håller du inne knappen? 5. För att göra juice måste man ha ett kök... Var numereringen så viktig?
nebbig Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Skrivet 9 Januari 2005 Hej! Är Harvest Moon spelen roliga? Visst är de det! :)
Tilda Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Skrivet 9 Januari 2005 OK! tack ska typ köpa det men till GC :lol:
Rekommendera inlägg