Gäst WaterDemon Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Hur klarar man Big penguin race på Cool cool mountain? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 är det snö bannan som är i början av spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 det är bara glida på...finns ett par genvägar också...på ett ställe kan du hoppa av banan å sedan landa på den igen senare lite längre ner....sen när du kommer in i tunneln en bit före mål så finns det ett stäle å åka igenom väggen på...desta att glida längs väggarna inne i tunneln!...sen går det tjuvstarta också...men kommer inte ihåg hur man gör Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 om man åker igenom tuneln då tycker pingvinen att man fuskar och då gills det inte om man vinnre tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Nej man får ingen stjärna om man åker genom tunneln. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 nee det kanske man inte kan....det stämmeer nog...va ett tag sen ja spelat..men men...tjuvdom andra grejjerna ska nog fungera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Ja, jag brukar hoppa ner och landa längre fram på banan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 det bruukar jag också fast då kommer pinvinen ibland Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magmaren Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 tryck fram spaken så åker du snabbare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Åk på magen så går det fortare tycker jag i alla fall Och ta svängarna bra!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Pingvinen är ju dötsenkel! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Åk på mage och ta genvägar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg