Gäst virrs Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Någon som brukar kolla på speedway??.. Dt gör jag.. dt e as kul:) Vilket lag hejar du på då?. sj hejar jag på Rospiggarna lr snart hejade.. f*n dem börjar bli skit dåliga.. å specielt när andreas jonson slutade:( synd dt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jhonen Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Jag kollar på speedway! Jag hejar på Smederna min brorsa kör i knattelaget. Och så har jag varit på GP en gång också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 (redigerat) Jag har sett GP i Ullevi ett par år i rad nu och vad ska man säga? Det är skoj...? Redigerat 7 Januari 2005 av nebbig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Någon som brukar kolla på speedway??.. Dt gör jag.. dt e as kul:) Vilket lag hejar du på då?. sj hejar jag på Rospiggarna lr snart hejade.. f*n dem börjar bli skit dåliga.. å specielt när andreas jonson slutade:( synd dt... Medgångssupporter!Det kallas medgångssupporter! Meeeeedgååångssuppooooooooorter! Det kallas medgångssuppoOorter! Klart som f*n att du ska heja på de ÄNNU MER nu! Men sådan är världen. Full av medgångssupporters. ALLA lag har medgångssupporters. De är inga riktiga supportrar! Du kommer säkerligen att heja på de igen när de blivit ett topplag. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Jo jag vet. att jag kommer kolla på dem;) har vart typ på varje speedwat match i 2 år nu:P.. lr ja iaf hemma match... kollat på 2 borta matcher en i avesta å en i eskilstuna där Smederna van *arg :P * men men:P...jag e lite galen använder upp 2 st hulligan tuter per match :P hehe *slös med pengar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 jag hejar på Masarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 kollar bara på speedway när det e t ex sport spegeln Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 ...Är en cool sport Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.