Gäst 0012 Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Skrivet 6 Januari 2005 Hjälp min kompis har ett slaxs virus att den stängs efter 1 minut förut hade jag den med men jag skrev bara shout down i kör men det funkar inte för min kompis kan nån hjälpa mig om man kan ladda ner test version av antivirus jag kom ihåg att det fanns en anonns om altinggratis kan nån ge mig en sida där det finns test version av antivirus. Citera
epaaj Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Skrivet 6 Januari 2005 Det är inte "shutdown -i" utan "shutdown -a" man ska skriva. Det finns en online virusskanner på http://housecall.trendmicro.com/ som funkar riktigt bra. Det bästa som man kan göra(misstänker att han fått blaster masken) är att uppdatera windows. Det ska finnas en uppdatering som skyddar datorn mot den. Citera
Dysfunction Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Skrivet 7 Januari 2005 Cloud har nog rätt...Service Pack 1 tar hand om det där. Citera
Gäst 0012 Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Skrivet 7 Januari 2005 Tack cloud nu är viruset borta för han. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.