Hoppa till innehåll

Hjälp

Rekommendera inlägg

Hjälp jag är i torvos bog i ett rum som heter forgoten brige och ska ta den sista tempel nycklen.På ALLA guider jag har läst står det bara att man ska hoppa till en liten platform och sen till en portall o.s.v MEN jag kan inte hoppa till platformen den är för högt upp.Jag fattar inte hur jag ska göra snälla hjälp mig. :unsure:

p.s snälla behöver hjälp fort.

p.s 2 Har nyss tagit dark burst :rambo:

Redigerat av linken564
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tror ja vet vart du ligger men vart fick du dar burst????(berätta hur du fick den oxo tack :) )

den sista nyckeln ligger om ja inte har fel i dark aether i en platform i en ställe som ligger innan tunneln man ska ta för att komma till dark torvus tempel(där an mötter bossen chikka)kommer inte ihåg namnet men du måste ha grapple beam för att ta den, mitt i den giftiga vattnet typ finns de en plattform me en kristal på, stå på den o skjut sen på kristallen me dark beam(du har en viss tid på dig sen går platformen ner igen) o sen kolla uppåt så kommer du se en såndär grej som du kan fästa dig fast me grapple beam, hoppa 2 gr.(kolla uppåt hela tiden) fäst fast dig vid grejen o gunga dig o hoppa till den platformen nyckeln ligger i så har du sista nyckeln(annars om de inte e den du menar så finns nyckeln i rummet innan du möter alpha blog(i dark torvus förstås <_< )

lycka till me bossen sen B) :D

Redigerat av frace12
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har just fått Dark Burst (den är bra men tar 30 Dark Beam skott och 5 missiler).

Du ska gå till Agon Wastes och till templet (i ljusa världen där du mötte Bomb Guardian). Där finns det fyra dörrar runtom. Gå till den som har en Dark Shield på och öppna den. Sen klarar du bara allt där så får du Dark Burst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...