bjornaik Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 just nu letar jag efter ett spel i genrerna action/äventyr. jag har ratchet & clank 3,tycker det e skitbra, och letar efter något liknande. spelet ska inte gå så lätt att klara av och vara hyfsat svårt. (R&C3 e lite för lätt) Jag har funderat på Jak3 och det verkar bra. 10/10 i ratchets recension, men han skrev samdidigt att det kunde gå ganska lätt. Har ni några förslag så skriv gärna, spelet behöver inte vara sprillans nytt men ändå hyfsad grafik. alltså: ett snyggt, stort och ganska svårt action/äventyr. :D tack på förhand bjornaik ps.superplay borde ha givit R&C3 mer än "bara" en sjua <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkeeze Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 ta jak 3 endå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Kingdom hearts2 när det kommer ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
egget91 Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Jag har JAK 3 det är lagom svårt. Eller RATCHET AND CLANK 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bjornaik Skrivet 8 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 R&C 2 har jag.....nu har jag köpt JAK 3.....så j*vla bra!! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zlatan Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 du kan köpa Splinter Cell. det e svårt. :blink: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Resident Evil Code Veronica X Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg