gun_man Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 :ph34r: hej jag undrar ur man klara uppdraget där man ska gå ner till ett stran-party o prata med dj:en men längre kommer jag inte.(ps2) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
San-andreas Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 du måste "reply positivity" för att börja dansa lite och få över ett ex antal poäng. sen ska du ta bilen och köra som f*n. (för att "replaya positivity tryck --> på din kontroll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gun_man Skrivet 7 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 tack så mycket men jag har tryckt där men han dansar inte ändå :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firedamm Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 frågga henne många gånger å ibland så kan den funka me att dubbel trycka på den posetiva knappen :medieval: men ibland fån jan kanske så där ett tag å trycka... men när du väl kommit in i själva dansen så försök känna tacken :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Gör om sakerna flera gånger så klarar du det tillslut. Edit: Loada hellst inte om när du inte har klarat det, ju mer du misslyckas desto lättare blir det. (Svårighets graden ändras) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gun_man Skrivet 8 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 aaah jag har klarat de nu tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Nice! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg