gun_man Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Skrivet 6 Januari 2005 :ph34r: hej jag undrar ur man klara uppdraget där man ska gå ner till ett stran-party o prata med dj:en men längre kommer jag inte.(ps2)
San-andreas Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Skrivet 7 Januari 2005 du måste "reply positivity" för att börja dansa lite och få över ett ex antal poäng. sen ska du ta bilen och köra som f*n. (för att "replaya positivity tryck --> på din kontroll.
gun_man Skrivet 7 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 7 Januari 2005 tack så mycket men jag har tryckt där men han dansar inte ändå :gitarr:
firedamm Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Skrivet 7 Januari 2005 frågga henne många gånger å ibland så kan den funka me att dubbel trycka på den posetiva knappen :medieval: men ibland fån jan kanske så där ett tag å trycka... men när du väl kommit in i själva dansen så försök känna tacken :P
Cyper Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Skrivet 8 Januari 2005 Gör om sakerna flera gånger så klarar du det tillslut. Edit: Loada hellst inte om när du inte har klarat det, ju mer du misslyckas desto lättare blir det. (Svårighets graden ändras)
gun_man Skrivet 8 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 8 Januari 2005 aaah jag har klarat de nu tack
Rekommendera inlägg