0013 Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Jag har köpt MK:DD och BB SST. vad är BB SST Oj BB STB skulle det va. Beyblade Super tourament Battle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Biggoron Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Jag fick dochin the giant Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robinnydestedt Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 jag fick lotr: the return of the king Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
legolas_1 Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 jag fick sagan om konungens återkommst,en tråd lös hade kontroll och mario cart dubble dash slå de om ni kan :1_15firing: :new_multi: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 jag fick 3 spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 jag fick (tillsammans med min bror) ett gamecube med mariokart dd och zelda collectors edition och en memory-pak och till sist en extra handkontroll ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 jag fick inget spel... =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Buffy Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Fick en Game Cube (med brorsan) å så fick ja spelet Super Mario Sunshine (själv) å min bror fick Time Splitters 2 & SSBM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robinnydestedt Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 jag fick inget spel... =( hee stackars dig......men asså du borde ju ha fått pengar så köp ett spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 fick mkdd,zelda colectors edition,memory card,gcn handkontroll,en gcn rigga och one piece böcker.plus nott tråkit skit från farmor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Fick en Game Cube (med brorsan) å så fick ja spelet Super Mario Sunshine (själv) å min bror fick Time Splitters 2 & SSBM vet du om timeslters2 e kul hade tänkt å köpa de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 jag fick pengar så jag köpte: rollercoastertycoon 2 wacky world rollercoastertycoon 2 time twister goldensun lost age och så fick jag av min mormor som bor i japan pokemon colloseum med extra skivan som innehåller så att jag kan fånga celebi ps.jag vet att några kommer att säga att de inte tror mig men läs signaturen och jag ska lägga upp bilder från det som jag har tagit från min digital kamera så fort jag kan så fick jag andra saker också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.