Dezen Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 jag undrar om man kan få både Latias och Latios på Ruby utan att byta? Jag fångade Latias i gräset kan jag då fånga Latios om jag har eon ticket? :o Snälla svara mej!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 På ruby hittar du latiOs i gräset och LatiAs med eon ticket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 På ruby hittar du latiOs i gräset och LatiAs med eon ticket. eon ticket, vad är det? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 (ExtremeFakeover @ 07/01-2005 15:45:45) På ruby hittar du latiOs i gräset och LatiAs med eon ticket. eon ticket, vad är det? :blink: Det undrar jag också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 7 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 På ruby hittar du latiOs i gräset och LatiAs med eon ticket. Tack jag blandade ihop namnen bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 EON ticket är en biljett som man skulle fått ifall man är medlem i nintendo men det är för sent nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 12 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Ursäkta mej men jag fattar inte kan man få båda eler menade du båda spelen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Kostar de något att vara medlem i nintedo :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deoxys 2 Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Ja ca 160 kr pär år Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Oki doki :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Atlas65 Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 med eon ticket ja men inte fri gräset men tenk på att du har bara ett kasst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 lyxit den som har gameshark Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg