emelit Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 När man ska leta efter Archaeologist'en och måste öppna deamondörren, vart finns stenen med n'et på? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 sten med ett N på??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
emelit Skrivet 7 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Men, hur löser man pusslet om man säger så då... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 det finns 4 stenar(går ej å missa) i samma area SLÅ in H-I-T-S så öppnas dörren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
emelit Skrivet 7 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 gah! tack! jag läste hints när han sa va dörrens namn va :visslar: haha, blind jag e.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 gah! tack! jag läste hints när han sa va dörrens namn va :visslar: haha, blind jag e.... skaffa glasögon :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 köp bara inte för stora :P :D :lol: det var väll inte så svårt o se det han sa....på fable Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Jaepp, alldeles riktigt, HITS är namnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xbox_90 Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Pröva att slå in S-H-I-T och se vad som händer ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xbox_90 Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Pröva att slå S-H-I-T och se vad som händer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 då börjar det lukta illa :P bara skoja...detta borde vara *låst* för att problemet är löst... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 hits var namnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg