Xynthiar Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 (redigerat) kan man hoppa in i ett tåg och köra det? (san andreas) Redigerat 7 Januari 2005 av Falconeric Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Dt beror på vilket gta spel du menar,.. men du tänker säkert på gta sa.. ja du kan ta ett tåg å köra dt:).. du kan åka i dt om du vill me.. asså bara åka:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 7 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 det går ju för snabbt!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Vilket går snabbt? tåget lr?.. isf sakta ner då:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 7 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 sakta ner???????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Ja du skrev: Dt går för fort ju? lr hur... aah å då svarade jag sakta ner då.. men jag fattar inte vad vare som gick fort? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 8 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 tåget gick för snabbt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 jahaa:P... hehe spårade du ur lr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 När du kör tåg ska du hålla en hastighet under 50 km, annars spårar det ur.(Bromsa på fyrkant) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 jag körde faktist snabbare än 50 fast dt var i en tunner... jag kom upp 74:)... sen när jag kom ut ur tunneln en bit så spårade jag ur:S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 9 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 man hinner knappt öppna dörren menar jag det går inte att komma in i det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 Du måste ju vänta vid stationerna.. då stannar ju tåget å du kan gå in i dt.. annars går dt ju inte :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg