Gun Guy Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Skrivet 7 Januari 2005 Jag gick in i the tusand year door och träfa Hootaiki,s äldre bror Gootaiki. Jag döda honom och så spota han ut en kista som Hootaiki spota ut Koops pappa. Jag öpnade kistan och hitta en star grej vad ska man göra med den? Och är Gootaiki demonen bakom the tusand year door? Snälla hjälp mej.
Gun Guy Skrivet 7 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 7 Januari 2005 Ehh... Hallå har någon komit så här långt? :blink:
Joko Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Skrivet 7 Januari 2005 (redigerat) ja jag har du ska gå ut därifrån så du kommer till den där gråa trädgården där ska du trycka på två knappar som är på sidorna när du har tryckt på dom kommer de fram en bår platta tror ja så du kan åka in i tornet där inne finns de åtta rum och i varje dörr finns de en nyckel men du måste lösa gåtan i varje rum för att kistan med nyckeln ska komma fram när du han tagit alla sk du gå högst upp och sätta in nycklarna i alla låsen och stjärnan som du fick ska du också sätta i en sån där pelare efter att du har gjort de börjar plantariet snurra och du kommer vidare och shadow queen är demonen lycka till !!!!!!!!! Redigerat 7 Januari 2005 av _Reaper_
Rekommendera inlägg