Fröken Anonym Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Haha, för ett tag sedan körde jag bygg hus med mulle meck och då hittade jag nån fusksida där det stod vad man skulle göra. Men nu kan jag inte hitta sidan, och jag har glömt bort vad Sune Suring sa om tidningsartikeln förutom nåt om 3 spetsiga klippor :S. Skulle nån som typ kört ut mulle meck bygger hus kunna hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 hahaha Mulle meck haha du e för rolig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 hahaha Mulle meck haha du e för rolig :D Håll dig till ämnet! Jag spelade mulle när jag var mkt mindre men hus ha jag itte spelat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 gå till det dår som man kan kolla på vilka sidor man har varit på senast. ikonen ser ut som en klocka med en bakåtvänd pili windows xp men i windows98 ser den ut som ett solur när man har klicka där så kan man se vilka sidor man har vait på nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fröken Anonym Skrivet 9 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 (redigerat) hahaha Mulle meck haha du e för rolig :DMulle meck äger ju ;-) Jag brukar spela det med min yngsta lillebror (3 år) han fick det i julklapp. Data-Typen: Tack, men mina sidor sparas inte i mer än 3 dagar... Redigerat 9 Januari 2005 av Fröken Anonym Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 jag tycker det är lite roligt...har alla mulle meck...spelar inte ens dom.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Ja tycker det är för barnsligt... men det är alltid i mulle meck att bara köra vidare fick mulle bilar när ja va liten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Googlade lite: "Gå in i verkstaden och skriv: junk-skräpsaker men dom kan vara bra ändå unix-din bil har oändligt med bensin lay-ta bort alla dina ägodelar" Det är allt jag hittar...Iof så är det bara fusk men bensin grejen kan vara bra (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.