Gäst wångö Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 jo skylinen ä snyggast me bodykit.. men vilkne bana kom du upp i 409 km/h på ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 Jag tycker cupen är ganska snabb ca 360 utan lustgas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cenny.se Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 tror man får bestämma sånt själv tycker man ska köra med den bil man har o inte den man hört om :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 tror man får bestämma sånt själv tycker man ska köra med den bil man har o inte den man hört om :) Man kanske vill ha den snabbaste bilen :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jocke737 Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 hej jag skulle behöva masser av koder till need for speed underground 2 och kartan på dom hemliga affärerna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 hej jag skulle behöva masser av koder till need for speed underground 2 och kartan på dom hemliga affärerna... De här är en fusk sida det finns NFSU2 fusk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jocke737 Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 jag tror det är mustangen som är den snabbaste men dom andra är också snabba .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 jag tror det är mustangen som är den snabbaste men dom andra är också snabba .. Mustangen är inte snabbast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xzqwmc Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 jag tror det är mustangen som är den snabbaste men dom andra är också snabba .. supra ä snabbast fatt för f*n göbbör Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 snabbast är mustangen tror jag och bäst acceleration har mx-5 om inte jag är helt ute och cyklar (har inte kört det på ett tag) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 snabbast är mustangen tror jag och bäst acceleration har mx-5 om inte jag är helt ute och cyklar (har inte kört det på ett tag) Cupen är snabbast i accelartion och toppfart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
donmorello Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 SKYLINE E F*N SNABBAST FATTA DE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja ha kommit upp me min skyline i 420 på circuit och kom upp på 450 på drag den har bäst acc de har inte mx5:an konstigt att skylinen har fullt på acc d¨å '++ hmm nu ve ni vilken som e snabbast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg