Dezen Skrivet 19 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Jag vet jag bara kände för att göra ett läskigt skratt inte illa ment till dej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deoxys 2 Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 Japp men ÄNTLIGEN är det klart det finns pokemon nördarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 yay tack! nu är jag med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 tur för dej men inte för mej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Finns det ingenting ja kan va?jag har alltd viljat va nån av dom andra,jag får aldrig va med några andra här.Eller,ok,överdrev....det ända jag söker är en vän.. Kanske i fel forum,men det är det ända forumet jag är inne på.blev medlem 16/1 2005,innan va ja med,jag hade massor av kompisar men *suck*dom byte stil,då så gick forumet åt skogen och jag va aldrig inne på sidan mer...men jag ville så mycket va me,så jag blev medlem!sen skrev ja om Mystery Gift på FireRed,men jag börja söka efter vänner,meh,fråga aldrig,jag var dum som gjorde det.....jag vill så gärna..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg