Linkeeze Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 har non några bilder :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow_Master Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 det går inte med gc spel till DS eftersom den är bärbar men med gba spel går det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 När kommer dom presentera den nya konsolen i en tidning? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 men kan ju spela GB och GBC spel till GBA undrar hur det funkar... ser man bara på en skärm då eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 neh det är vanligt... bara att man kan ändra till widescreen på R eller L Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Jag har hört att Sega och Nintendo ska göra en konsol tillsammans som ska heta Revoulotion ,men som sagt jag har bara hört det på ett annat forum.... Om detta är sant så kommer dem bara att släppa sina spel till Revoulotion! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Eller så behåller man GC o spelar dem spelen de tänker jag jalla fall göra för de slutar nog inte sälja spelen direkt? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Eller så behåller man GC o spelar dem spelen de tänker jag jalla fall göra för de slutar nog inte sälja spelen direkt? :rolleyes: Haha kolla på n64! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 jag skulle vilja att dom helt enkelt gjorde Gamecube 2 :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Lol Sega har slutat med Konsoller för länge sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 rofl!!11!!!! som om nintendo skulle samarbeta med ett gammalt nästintill nerlagt spelföretag lmao!!!11!!!!! ryktena om att microsoft och nintendo skulle samarbeta kan jag tro på men nintendo och sega.....knappast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Microsoft gör väll x-box så dom vill nog inte göra ngt för nintendo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg