LuddE Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Men sega gör fortfarande spel och det e större chans att dem samarbetar med Sega pga att det går dåligt för båda(ja om ni fattar) Microsoft kommer inte samarbeta med Nintendo för det går inte direkt dåligt för dem, lr? Som sagt har jag bara hört det här och det länkades till sidor där detta stod att det var möjligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 det går inte dåligt för Sega..... dem har bara blivit som namco, capcom, Square Enix och dom.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 sega gör ju bara massa Sonic spel <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 (redigerat) ööh nej? Det är Sonic Team som gör dom och Sega utgiver dom Redigerat 12 Januari 2005 av 0013 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 men sega kan inte göra bra spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 jo mycket bättre än Nintendo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 0013 jag håller med dig, om Nintendo skulle göra en konsol med Sega skulle den vara grymt bra! Om det inte hade varit för playstation(blä) hade jag haft en ny Sega konsol o spelat på! Men jag får nöja mig med min dreamcast... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 jag tycker Nintendo och Sony kan göra en maskin ihop Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 vilken ide, kanske borde alla konkurenter slå sig ihop`?(lol) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 nej absolut inte, nintendo ska inte behöva blanda sig med usla spel makare!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Nintendo samanbetar med ett Online företag som gör en online verision av ett zelda spel. EnDröm maskin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrion Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 VARför! varför varför gör de en konsoll håller på med den i 3 år sen ska de fixa nytt :unsure: :unsure: :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg