Kawe Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Verkligen bra hemsida där man kan chatta och fixa lön i sin jobb där man får av sin maffia.Det liknar mer so mthe sims när man ska fixa sitt rum. kostar 15 kr för att sms.a ´till hemsidan för att få 6 mynt så man kan handla möbler till sitt rum. Heter Kawe mitt rum:Kawe's Room Kawe's Room2 Kawe's Room3 hemsidan heter : http://www.habbohotel.se iom ni vill ha engelska så skriv bara .com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Jag fattar inte hur man ska göra kan du förklara det för mig för när jag loggar inte så kommer jag ingenstans vad ska jag göra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Varför kostar allt i SMS-mynt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 kostar det pengar och bli medlem ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 kostar det pengar och bli medlem ? Nej det är gratis att bli medlem för, för mig så kostade det ingenting, men om man ska ha mynt så kostar det pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 vad gör mynten??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 vad gör mynten??? DU kan köpa möbler med mynten vad jag har förståt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 jag tycker det e roligt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robbz Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 Jag är medlem på båda... mitt namn är Thastrom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 Jag är medlem på båda... mitt namn är Thastrom Vadå båda och kan nån skänka mig pengar (eller möbler) på det spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Till mej med! jag heter Xer0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 tror någon av er att han gör det eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.