Hoppa till innehåll

Habbohotel

Kawe

Rekommendera inlägg

• Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har vart medlem på habbohotel ett bra tag och har lite möblem men inget job :S jag har gått in på andras race och försökt vinna pengar eller möbler(eller ja bara möbler då :S)jag heter Elishabet och vill gärna ha vänner där =).föresten rumen är gratis men möblerna kostar :) fråga mej om saker som ni undrar jag har snart vart medlem 2 år.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bli det scream!Det är gratis och det är kul!förut spelade jag habbohotel hela dan men nu har jag blivit upptagen med massa andra spel och kolla forum och så där... :roll: men när jag har tid går jag dit och fortsätter racea och försöka hitta job.HALLÅ NU HAR NI GLÖMT NÅT :!: :!: om man har habbomynt kan man också göra visa roliga mini spel som kostar.man kan hoppa ner i polen och göra trixs i luften från en sån där hoppramp ni vet(kommer inte ihåg vadden heter för tillfället :S)som man hoppar på när man går på simhopp?aja och sen vid poolen högst upp kan man slåss och den som ramlar ner först har förlorat :D nått ni undrar?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...