DoshNak Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Har hollt på med habbo förut fast då var det på eng reggade mig nu och heter DoshNak. Vill ha jobb :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Game Master Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Jag har vart medlem på habbohotel ett bra tag och har lite möblem men inget job :S jag har gått in på andras race och försökt vinna pengar eller möbler(eller ja bara möbler då :S)jag heter Elishabet och vill gärna ha vänner där =).föresten rumen är gratis men möblerna kostar :) fråga mej om saker som ni undrar jag har snart vart medlem 2 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 ska kanske bli medlem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Game Master Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Bli det scream!Det är gratis och det är kul!förut spelade jag habbohotel hela dan men nu har jag blivit upptagen med massa andra spel och kolla forum och så där... :roll: men när jag har tid går jag dit och fortsätter racea och försöka hitta job.HALLÅ NU HAR NI GLÖMT NÅT :!: :!: om man har habbomynt kan man också göra visa roliga mini spel som kostar.man kan hoppa ner i polen och göra trixs i luften från en sån där hoppramp ni vet(kommer inte ihåg vadden heter för tillfället :S)som man hoppar på när man går på simhopp?aja och sen vid poolen högst upp kan man slåss och den som ramlar ner först har förlorat :D nått ni undrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Waluigi Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 Kostar det riktiga pengar att köpa ett rum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 ja :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 du game master vad heter ditt rum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 nej det kostar inte att ha ett rum bara möbler jag heter mosk på spelet:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 jag heter fireball ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Addat dig men jag bor med en kompis som heter Toby- känner han på riktigt våra rum är -Rastafari- där vi sover och de :D -RastaMode- vårat mode ställe :D -RastaLagret- vårat lager :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.