purjo Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 är det någon mer än jag här som håller på med sagan om ringen warhammer det är skit kul ni borde testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 nej, det verkar sämst, höll en gång på med vanliga warhammer... också rätt trist... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 12 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Det är as kul ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 håller med fullständigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 Det är jätte kul att spela med kompsiar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 Det är jätte kul att spela med kompsiar :) Jag har aldrig gillat warhamer,jag har testat och jag gillade det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 det är ju kul :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 De som gillar Fantasy och bygga upp saker förstår jag att Warhammer är roligt ^^ Har dock inte provat det men har ingen kunskap om det heller. Men jag har några gånger fått lite kli i händerna om jag ska kanske prova köpa ett Starter Pack eller något sådant? Men visst verkar det kul på ett sätt men det tar nog en hel del tid att spela igenom en strid med warhammer, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.