Ante007 Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Hur f*n får man Nosepass på Ruby/Sapphire. Jag har letat i Granite Cave i en månad och hitter den inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 stackars dig du har letat i en månad och nu får du entligen svar på det i stenar du slår rock smasch på hittar du han på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 taaaaaacccccccccccccccckkkkkkkkkk jag har ledat i flera år Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 varsegod men han är i mindre lv än 10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 http://serebii.net klicka på pokédex. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Snabbare: http://www.serebii.net/pokedex-rs/299.shtml Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 Lär den sig zap cannon på level 43 och lock on på level 46? :o Det blir en kraftfull kombination. :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 Min Nosepass lärde sig det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 :cool: t jag ska nog fånga en nosepass! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 Nosepass är jättedålig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 inte längre om man lär den bra attacker B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 Det enda som är bra med Nosepass är dess Defense. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg