_king_of_GTA_ Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Skrivet 8 Januari 2005 :gitarr: plzzz hjälp me o hitta grymma bilar bästa tipset/fusket belönas bra!
Gäst virrs Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Skrivet 8 Januari 2005 om du vill veta vart alla bilar står så har jag en bra hemsida:) dt e bara att trycka på en Bils namn så kommer dt upp vart den står:P Tryck Här :)
Shark Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Skrivet 10 Januari 2005 om du vill veta vart alla bilar står så har jag en bra hemsida:) dt e bara att trycka på en Bils namn så kommer dt upp vart den står:P Tryck Här :) Dt som står på den sidan e inte alltid rätt.
blue_bull Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Skrivet 12 Januari 2005 du kan aldrig få tag i swatbilen det är den enda bilen i hela spelet du inte kan få tag på. vill du ha den så gör enligt följande: när du tar den i det sista uppdraget så kör och parkera den i ett garage sedan gå ut och du får mission failed. ta sedan uppdraget och klara det i första försöket sedan står swat bilen kvar i garaget. detta har jag bara läst på en walkthroughsida och har aldrig testat det själv däremot var det många där som hade komenterat att det stämde
Rekommendera inlägg