_king_of_GTA_ Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 :gitarr: plzzz hjälp me o hitta grymma bilar bästa tipset/fusket belönas bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 om du vill veta vart alla bilar står så har jag en bra hemsida:) dt e bara att trycka på en Bils namn så kommer dt upp vart den står:P Tryck Här :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 om du vill veta vart alla bilar står så har jag en bra hemsida:) dt e bara att trycka på en Bils namn så kommer dt upp vart den står:P Tryck Här :) Dt som står på den sidan e inte alltid rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_bull Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 du kan aldrig få tag i swatbilen det är den enda bilen i hela spelet du inte kan få tag på. vill du ha den så gör enligt följande: när du tar den i det sista uppdraget så kör och parkera den i ett garage sedan gå ut och du får mission failed. ta sedan uppdraget och klara det i första försöket sedan står swat bilen kvar i garaget. detta har jag bara läst på en walkthroughsida och har aldrig testat det själv däremot var det många där som hade komenterat att det stämde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg