Evolution Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Huset jag nu håller på med är enormt, jag har hållit på i 1½ timme och är inte nära på klar.. Hur länge kan ni hålla på och bygga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Lääääänge:) satt tyå 3 -4 timmar med samma hus:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 samma här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 för mig tar det ej så lång tid o fixa ett hus sen möblerna.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henrik91 Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Aldrig mer än en halv timme de e ju spelandet som e kul inte å bygga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 typ 3 timmar tills mitt hus blev klart :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 Aldrig mer än en halv timme de e ju spelandet som e kul inte å bygga det är kul och bygga åckså!fast ;) det är roligare att spela Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 Det varierar... Ett tvåvåningshus med pool tar runt 1 timme. Ett litet hus med två rum och kök tar högst 30 min. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 (redigerat) höghus kan bli väldigt snygga men :D .... ibland inte <_< Redigerat 17 Januari 2005 av Falconeric Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 Jag tycker inte det är så kul att bygga hus :) Det tar en sån tid :) Blir man färdig med huset och sedan måste man sova :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg